پرتاب

آنچه مصلحت نیست که بیان شود!

پرتاب

آنچه مصلحت نیست که بیان شود!

گوشه ای از دیدار رهبر انقلاب با خانواده شهید احمدی روشن

در دیدار رهبر معظم انقلاب با خانواده شهید مصطفی احمدی روشن

مادر مصطفی احمدی روشن رفت پیش رهبر و آرام گفت: آقا دعا کنید خدا به من صبر بده. من تا حالا عیان گریه نکردم.
آقا گفتند: نه؛ گریه کنید.
مادر شهید گفت: نه گریه نمی‌کنم نمی‌خوام اونها خوشحال بشن.
آقا ابرو در هم کشیدند و گفتند: غلط می‌کنند خوشحال می‌شوند. گریه برای مادر هیچ اشکالی ندارد. گریه کنید و دعا کنید هم برای اون شهید که الحمدلله درجاتش عالیست و از خدا بخواهید دعای او را شامل حال شماها و ما و همسر و فرزندش بکند.
آقا حرفش تمام شده و نشده چشم‌های مادر مصطفی خیس شد.

رهبرا تا آخر ایستاده ایم...

نظرات 1 + ارسال نظر
yasaman دوشنبه 10 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 11:30 ب.ظ http://meikadeh1001.blogsky.com/

سلام
وبلاگ زیبایی دارید
لینکتون کردم
تو وبلاگم به حرفای زیباتون نیاز دارم...
در پناه حق

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد