پرتاب

آنچه مصلحت نیست که بیان شود!

پرتاب

آنچه مصلحت نیست که بیان شود!

دل گرفته...

سلام

حرف زیاد دارم... ولی حوصله کم... چند تا سوال دارم... کی جواباشو میدونه؟

دل گرفته رو باید چیکار کرد؟ همه میگن دندون کرم خورده رو باید کند و انداخت بیرون. اما دلی که با دندون یه انسان دیگه خورده شده باید جیکار کرد؟
دلو میشه انداخت بیرون یا دندون گیر کرده به دل؟ دندون ریشه داره... ریششو چیکار کنم؟ اصلا ریششو هم حاضرم بکنم... کی برام میکنتش؟ دندونو دندون پزشک میکنه! خب دندون پزشک این دندون کیه؟ خسته شدم بس که دلم خرده شد... خدا تو کمک کن که این زندگی تموم بشه... به قول خانوم حضرت زهرا سلام ا... علیها: "اللهم عجل وفاتی..."
اللهم عجل وفاتی...

ای دل غافل، عمار کجا و ما کجا؟؟؟

به نام او

سلام

خیلی فکر کردم که یه متنی بنویسم و از همه اوضاع و احوال جهان هم چیزی بگم ولی واقعا چرا همیشه دنبال نوشتن متن بلند باید بگردیم؟ چرا باید همیشه بزرگ و کتابی حرف بزنیم؟ بابا ما هممون آدمیم و اصلا من داهاتیم. بی خیال کلاس و ...! جاهایی که ما پیروز شدیم مگه کلاس و تریپ و اینا بوده؟ نه به خدا! دفاع مقدس نمونشه! همه خاکی بودن... چه دکترش چه محصلش...

بسه بابا! ای دل غافل، عمار کجا و ما کجا؟؟؟ به خدا بس که به ظاهرمون و کلاسمون رسیدیم از دنیا عقب افتادیم... دارند پشت سر هم می کوبند و ما فعلا به فکر ظاهریم... هیچ وقت جمله امام رو یادم نمیره... (من توی دهن این دولت میزنم) چقدر ساده و با ابهت... پس بی خیال بقیه حرفها فقط یک جمله با هزار مفهوم و هزار وظیفه محول شده روی دوشمان و آن اینکه...

رهبرمان تنهاست، عمارها بشتابند...

شهدا شرمنده ایم...

اگر کسی برات

می میره

انقدر مرام داشته باش

که یه شاخه گل سرخ ببری سر مزارش

(شهدا را فراموش نکنید!)

سرشماری نفوس و مسکن

سرشماری نفوس و مسکن

:::: سلام مادر.

:::: از سرشماری نفوس ومسکن مزاحم میشم، شما چند نفرید؟

---- مادر سرش را پایین می اندازد وسکوت می کند!

---- مادر : میشه خونه مابمونه فردا؟!

:::: چرا مادر ؟!!

---- آخه شاید فردا از پسرم خبری بشه !!!

شادی روح شهدای گمنام صلوات...