پرتاب

آنچه مصلحت نیست که بیان شود!

پرتاب

آنچه مصلحت نیست که بیان شود!

بوی غریبی... بوی بقیع...

سلام

روز و شبتان زیبا

ایام شهادت مادر ِ مادرها حضرت خیر النسا سلام ا... علیها تسلیت باد.

به درخواست دوستان نوای سایت تغییر کرد. امیدوارم حضرت زهرا قبول کنند و شما دوستش داشته باشید.

بازهم منتظر نظرات پر ارزشتان هستم...


طرحی زدم تقدیم به انسیه حوراء سلام ا... علیها...




دلم برای غریبیت در مدینه... برای نبودنت در دل این مردم... برای گم کردنت در این کره خاکی... دلم... دلم میسوزه...

تو حتی در ماه فاطمیه هم غریبی. این رو میشه از خیابون ها فهمید... کاش این کره خاکی هیچ خیابون و هیچ کوچه ای نداشت... کاش نداشت...


سایز بزرگ در ادامه مطلب...

سایز بزرگ:http://partabgar.persiangig.com/p.jpg




به میخ بگید: اینجا درِ عالم اسراره، نزن!
به در بگید: کنار این لاله یه دیواره، نزن!

بگید به آتش: نسوزون دامن بانوی منو
شعله به قلب عاشقی که پیش دلداره نزن!

برگِ گُله صورت اون، طاقت سیلی نداره
ـ مثل خدا ـ یاسِ منم یک گل بی‌خاره، نزن!

این در عرشم که نبود، جای لگدهای تو نیست
شش ماهه زهرا تو دلش اسم خدا داره، نزن!

برگه‌ی اثبات فدک، نیست توی دستش به خدا
تنها توی دستای اون گوشه‌ی دستاره، نزن!

پاسخ حرفای یه زن غلاف شمشیره مگه
حداقل تا جلوی چشم یه سرداره، نزن!

وا شدن دستای اون اینهمه شلاق نمی‌خواد
فاطمه از غصه‌ی من چند روزه بیماره، نزن!

دستمو که بستی بسه، با صبر من بازی نکن
نمک به زخم اسیری که نداره ‌چاره، نزن!

هی به خودم می‌گم: علی! اینقده بی‌تابی نکن
ناله ـ ببین زینب اگه می‌شنوه، بیداره ـ نزن!


پ.ن: از حاج محمود کریمی با اون نوای آسمونیش در همین جا اجازه می گیرم بابت نوا... (دانلود شده از سایت نای دل)

نظرات 9 + ارسال نظر
chera دوشنبه 21 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 03:43 ب.ظ

salam
ham navaye ghashangi dare veblaget va ham del neveshtat ghashange
bye

سلام
ممنونم از لطفت و ممنونم از این که هر روز به وبلاگم سر می زنی. وبلاگم مال خودته. هر وقت خواستی بگو مدیریتشم بدم به خودت...
یا علی

مهدی سه‌شنبه 22 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 10:15 ب.ظ http://bivatan.blogsky.com

سلام.
طرح خوبی شده...
اجرتون با حضرت زهرا (س)...

chera چهارشنبه 23 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 08:17 ب.ظ

salam
dg khejalatam nade
bye

salam
khahesh mikonam. lotf darid.
salamat bashid
ajrokom endallah...

yaaman یکشنبه 27 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 09:33 ب.ظ http://yas-sefid.mihanblog.com

سلام
من باز مسیرم خورده به وبلاگ شما
یه چایی می خورم یه استراحتی بکنم برم.
با اجازه
قاب عکستونم به نظرم عوض کردین.
دیگه چی باید بگم؟

تو حتی در ماه فاطمیه هم غریبی. این رو میشه از خیابون ها فهمید... کاش این کره خاکی هیچ خیابون و هیچ کوچه ای نداشت... کاش نداشت...


اینم از کپی پیست شاه بیت مطلبتون مثل همیشه

در پناه زیبا آفریدگار

سلام
ممنونم که اومدی و در بین این همه غم خندوندیم. دوست خوب مثل شما کمه. ممنونم ازت.
قاب عکسم تغییر نکرده ولی سعی میکنم وقت کردم تغییرش بدم.
از کپی پیست هم ممممممممممممممممممننننون.
و من ا... التوفیق

chera سه‌شنبه 29 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 01:18 ب.ظ

salam
khobi? nabinam ghami dashte bashi chizi shode?

salam
mamnoon
shoma khubi?
moheme?

یاسمن سه‌شنبه 29 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 06:55 ب.ظ http://yas-sefid.mihanblog.com

ما را به دعا کاش فراموش نسازند

رندان سحرخیز که صاحب نفسانند . . .

سلام
ممنون از شاه بیت زیبات...
دمت گرم دیگه. سحر بیدار میشه توی قنوت نماز شبت دعام کن.

chera سه‌شنبه 29 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 10:42 ب.ظ

salam
mamnon
adam baraye kasi k nmishnase
age narahat bashe narahat mishe che berce be shoma k ham uni hastim.

salam
mamnoon az inke b khatere man narahat shodi. ham uni ta mogheie doroste k hamdige ro beshnasim na alan k aslan hamdige ro nemishnasim.
b har hal mamnoon.
khoshhalam k ensaniat dar shoma vojood dare.
va menallahel tofigh...

نورانی چهارشنبه 30 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 09:42 ب.ظ http://www.noorani.info

سلام علیکم
-روزهایتان فاطمی
یا علی

علیکم سلام
روزهای شما هم فاطمی و عاشورایی باد.
و من ا... التوفیق

فریبا شنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 09:39 ب.ظ

دیگر آن خنده ی زیبا به لب مولا نیست همه هستند ولی هیچ کسی زهرا نیست قطره ی اشک علی تا به ته چاه رسیدچاه فهمید که کسی همچو علی تنها نیست

سلام
ممنونم از شعر زیبایتان...
و من ا... التوفیق...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد