پرتاب

آنچه مصلحت نیست که بیان شود!

پرتاب

آنچه مصلحت نیست که بیان شود!

فاطمیه تموم شد...

سلام

تسلیت میگم... به دو جهت...

1. شهادت ساجده سلام ا... علیها

2. فاطمیه تمام شد

آره... تمام شد. چی کار کردی؟ بهتر شدی یا بدتر؟

به خاطر حضرت زهرا (س) چیکار کردی؟ دلم برای اونا میسوزه که امروز که توی دسته عزاداری می رفتم، خندون داشتن با بد حجابی چند نفره میرفتن نا کجا آباد...

دلم برای اونایی میسوزه که امروز مهمونی گرفتن و خندیدن...

دلم برای اونا میسوزه که از سر تقلید کورکورانه امروز جشن گرفتند...

الان دلم میخواد برگردم به زمان حضرت زهرا (س) و بگم یا زهرا، به خاطر آیندگان نفرین کن این جماعت بی خرد و بی معرفت را...


چقدر بی حیا شده ایم. فاطمیه تمام شد ولی ...

بی خیال. خدا عاقبت بخیرمان کند.


نقل شده که حضرت زهرا پس از اینکه حضرت علی را دست بسته برای بیعت به مسجد مدینه بردند حضرت زهرا به آنجا رفتند و فرمودند که اگر علی را آزاد نکنید بر سر قبر پدرم رسول خدا روم و گیسوان پریشان کنم و گریبان چاک زنم و همه ی شما را نفرین کنم. پس از اینکه حضرت علی را آزاد نکردند، دست حسنین را گرفتند و بر سر مزار رسول خدا رفتند. سلمان آمد و گفت که امام تان گفته که نه! نفرین نه! .... 

نقل است زمانی که حضرت زهرا از مسجد بیرون رفتند زمین به تکان خوردن افتاد و خاک از زمین بلند شد خیلی ها فرار کردند و حتی در زیر دست و پا جان دادند. پس حضرت علی را آزاد کردند. حضرت علی بر سر مزار پیمبر رفتند. دو معشوق... دو دلداده... یک عشق سوزان...

به خدا دلم از همینا میسوزه. یه بانوی 18 ساله که دنیا به خاطر اون برپا شده. این همه زخم. کبودی. ولی پنهان...

خانوم کاش یه ذره معرفت داشتیم و اینها را میفهمیدیم...کاش...

کاش درد سیلی مرد عرب..........

درد غلاف شمشیر..........

درد میخ در ........

کاش میفهمیدیم

بانو... یه خواهش دارم. دعامو مستجاب کنید...

اللهم عجل شهادتی سریعا...

نظرات 1 + ارسال نظر
محمدلطفی آقا دوشنبه 26 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 02:24 ب.ظ http://www.mla.blogfa.com

سلام
برادر عزیز این تفکر شما بسیار غلط است درست است که بدحجابی بداست ولی آمدنشان نشان میدهد که فقط ظاهر شان عوض شده ن باطنشان آمدنند خندیدن بهتر از آنهایی هستند که نیامدنند و خوابیدند
اما در را بطه عروسی آخه شما کدوم بچه شیعه رو دیدی داخل روز شهادت حضرت زهرا(س) عروس بگیره
بخدا حضرت زهرا بعضی از این بدحجابا و که میخندیدنو راه میرفتنو بیشتر از ما بچه هیئتی ها و بچه مسجدی ها دوست داره اینها همش چیزایی است که ما بچه مذهبیا درمیاریم وگرنه همون بدحجابا بعضی اوقات از ما پاکتر هستن
یاعلی مدد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد