پرتاب

آنچه مصلحت نیست که بیان شود!

پرتاب

آنچه مصلحت نیست که بیان شود!

راهیان راه عشق...

سلام

روز شب و خوش

دارم میرم جنوب، سوی دیار عاشقان... قطعه ای از بهشت...

آنجا بوی عشق می آید. بوی صفای محفل های کوچک شهدا. بوی دعای کمیل گوشه خاکریزها. بوی گریه ی داخل قبرهای کنده شده. بوی سیب. بوی گلاب. بوی محبت. بوی مرام. بوی وفا...

آنجا دیاریست نزدیک آسمان. نزدیک تر از بهشت. نزدیک تر از خیلی جاها. آنجا خدا هست. آنجا دل هست. آنجا همه چی هست جز فکر به دنیا. آنجا دنیایی دگر است.

برای اولین بار است که میروم. دعا کنید دیگر بر نگردم. دلم تنگ شهداست...


باز دیشب دل هوای یار کرد

آرزوی حجله سومار کرد

خواب دیدم سجده را بر مهر دشت

فتح فاو و ساقی والفجر هشت

باز محورهای بوکان زنده شد

برف و سرمای مریوان زنده شد

از دوکوهه تا بلندای سهیل

برنمیخیزد مناجات کمیل
یاد کرخه رفت و بر ما رنج ماند

قلب من در کربلای پنج ماند


اگر برنگشتم حلال فرمایید

و من ا... التوفیق

فرج آقا امام زمان (عج) و سلامتی رهبر معظم انقلاب صلوات

نظرات 4 + ارسال نظر
هانیه یکشنبه 21 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 03:41 ب.ظ http://oculist.blogdoon.com

سلام.من هم ممنونم که به وبلاگم سر زدی.
بابت کدوم مطلب خودمو ناراحت نکنم؟
بابا!!!!تو که خودت بیشتر از من از زندگی دلسردی؟چرا مگه چند نفر به جنوب رفتن و برنگشتن که تو هم بری و برنگردی؟
با تور زیارتی می خوای بری؟یا.....
ما رو هم دعا کن!!دعا کن خلاص شم.دیگه خسته شدم از قفس دنیا.شاید اونجا تاثیر دعا بیشتر باشه.دعا کن رها شم از بندی که هر روز تنگتر و تاریکتر میشه....
تو که اینقدر مخلصی باید بدونی که با شهادت کاری حل نمیشه!!!باید بمونی و سدی در برابر مشکلات باشی.
موفق باشی
منتظرم

یاسمن سه‌شنبه 23 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 01:29 ق.ظ http://yas-sefid.mihanblog.com

سلام
خوش به حالتون
منم خیلی دلم می خواد یه بار دیگه برم جنوب
واقعا با صفاس..

مهدی موعود چهارشنبه 24 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 09:25 ب.ظ http://www.asgari-montazer.mihanblog.com

سلام دوست خوبم .با اجازت لینکت کردم خوش حال میشم شما هم منو لینک کنید.

هانیه پنج‌شنبه 10 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 01:01 ب.ظ http://oculist.blogdoon.com

سلام جواب منو کجا دادین؟؟؟؟؟؟
ببخشید که چند وقته نبودم.معذرت میخوام واقعا......
در سایه ی حق

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد