پرتاب

آنچه مصلحت نیست که بیان شود!

پرتاب

آنچه مصلحت نیست که بیان شود!

دانشجو و گشت ارشاد

سلام

لحظه هایتان زیبا

من دانشجوام. شهروندم. ایرانیم. مگه نه؟

حق شهروندی یعنی چی؟

همه می دونن؟

گشت ارشاد برای چیه؟

مگه غیر از اینه که گشت ارشاد درست شده تا با نا هنجاریهای اجتماعی که شامل خیلی چیزا از جمله بی حجابی می شود برخورد کند؟

پس چرا من دو تا از دوستامو که پسر هم هستن باید بگیرند؟

سه تا پسر! حرکت به سمت ون. سوار شدن. انتهای ون نشستن. ورود یک سروان. در بسته می شود. الفاظ ناشایست از دهان سروان پرتاب می شود...

و ناگهان دستانی به صورتمان برخورد می کند.

چندین بار

برای چی؟ چون دوستم در کنار این عوامل به من به شوخی، خیلی آرام گفت: مواظب باش گشت نگیرتت!

و این هم جواب؟!!

برخورد فوق العاده جالب.

من ارتودنسی کردم. وقتی حضرت سروان مشت بر صورتم پرتاب کرد، سیم ارتودنسی تا انتهای گوشت در لپ بنده فرو رفت. و اما جوابش را کی میدهد؟

مگر غیر از این است که حق کتک زدن را از معلم که تربیت کننده بچه است گرفته اند؟

مگر غیر از این است که حق کتک زدن را از والدین گرفته اند؟

پلیس بالاتر از والدین است؟


اصلا با گشت ارشاد مخالف نیستم ولی اگر اینطور بخواهند رفتار کنم ازش متنفرم و مخالف 100 درصد.

چرا بعضی عوامل نیروی انتظامی چنین برخورد میکنند که لقب نیروی افتضاحی به آنها داده شود؟

جالب آنجاست که وقتی اسم سروان را پرسیدم بوکسی دیگر نثارم کرد و پس از اصرار فراوان دروغی گفت. اتیکتش را خواندم.

وقتی بیرون رفتم از ترس اتیکتش را کنده بود.

در جلوی خودش با 197 تماس گرفتم. امیدوارم جوابم را بدهند.


اینجاست که می فهمم چرا فیس بوک و ... علیه گشت ارشاد فعالیت میکنند.

راستی وقتی ما در حال ورود به ون بودیم، دو سرکار علیه از کنارمان رد میشدند که آستین هایشان تا بالای آرنج بالا رفته بود ولی حتی تذکری هم داده نشد.

این اتفاق در چهارراه خیام قزوین اتفاق افتاد. امیدوارم پیگیری شود.


اینجاست که خیلی ها عاشق یاس می شوند. چون خیلی حرف هایش راست است. کاش اصلاح شویم.


دلم برای رهبرم می سوزد که اینجا باز هم تنهاست...

تعجیل در فرج یگانه گل دنیا صلوات...



------------------------


پی نوشت: با توجه به اینکه به 197 رفتیم و شکایت کردیم. با آن آقای سروان با جدیتی که انتظار هم نداشتیم برخورد شد و ایشون به دادسرای نظامی برای ارائه پاسخ رفتند...

خدا رو شکر که حق بی حق نمیشه...

نظرات 1 + ارسال نظر
مهدی چهارشنبه 3 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 08:59 ق.ظ http://bivatan.blogsky.com

سلام.
منم باهات موافقم...
امیدوارم اصلاح شن!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد