پرتاب

آنچه مصلحت نیست که بیان شود!

پرتاب

آنچه مصلحت نیست که بیان شود!

هاشمی و فراستی...

سلام

روز و شبتان به خیر انشاا...

فعلا بعضی سایتها چون پلاکفا بسته است و وبلاگ ما در پلاکفا نیز به پیوست بسته است.

فعلا ما نیز در اینجا می نویسیم به امید اینکه بقیه سایتهایمان خوب شوند و دماغشان چاق شود.

اما برویم سراغ اصل مطلب:

قرار بود در مورد کربلا و سفر آنجا و برخورد عراقی ها و .... مطالبی را بنویسم اما انشاا... بماند تا فرصتی وسیع پیدا کنم و سایتمان نیز رو به راه شود.

*حال، می خواهم در مورد خبرگان صحبت کنم، خبرگان، منظورم همان خبرگان رهبری است، مجلس خبرگان رهبری.

شاید اخباری شنیده باشید و یا دیده باشید به هر حال خبر چنین بود که آقای هاشمی رفسنجانی پدر معنوی جبهه سبز به طریقی جالب و بحث بر انگیز از مقام ریاست به پایین آمدند و همچون بقیه روی صندلی های مجلس نشستند و رو به ریاست نگاه کردند. همچون دیگران.

اما نکته اینجاست چرا فردی به بزرگی آقای رفسنجانی پایین آمد. کسی که از قبل از انقلاب با انقلاب همراه بود، چه شد که چنین شد؟

ادامه در ادامه مطلب...

باید ایشان بدانند که رفتار و گفتار و بیانیه و اعلام مواضع و طرفداری از جبهه سبز برای مردم پنهان نمی ماند. همانطور که در 22 بهمن شعار مرگ بر هاشمی مردم سر می دادند و صدای آنها، صدای بلندگوهای خیابان را خاموش کرده بود، نمایندگان ملت در خبرگان نیز صدای هاشمی را تا مدتی خاموش کردند. این نتیجه آن است که از ماست که بر ماست...

**حال می خواهم در مورد جناب آقای فراستی و برنامه هفت صحبت کنم.

صحبتم با مسئولین تلویزیون است که ادعای ولایی بودن و ایرانی بودنشان را در بوق و کرنا می کنند.

جناب آقایان آقای فراستی هم همچون یامین پور و جلیلی و قاسمی و ... کنار گذاشته شدند ولی آیا شما به چه می رسید؟ میز و پست و مقام به کسی وفا نکرده است همانطور که به آقای هاشمی و منتظری و ... وفا نکرد. پست و مقامتان می رود و شما می مانید و ملت.

آقای فراستی مگر چه گفتند؟ مگر غیر از این است که آقای کیمیایی چرت ساخته است؟ مگر غیر از این است که جشنواره فجر هم همچون بقیه جشنواره ها سیاسی شده است؟ مگر غیر از این است؟ حالا برای یک نقد درست که تند بیان شده است باید چنین شود؟

فراستی فرد کمی نیست. شاید زمانی که شما و امثال شما نمی دانستید فیلم چیست فراستی و آوینی داشتند که فیلم می ساختند. چرا جامعه چنین شده است؟ چرا افراد گذشته و راه خود را گم می کنند و مصلحت نظام و صلاح نظام را به صلاح بعضی ها می فروشند؟ نمی دانم...  

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد