پرتاب

آنچه مصلحت نیست که بیان شود!

پرتاب

آنچه مصلحت نیست که بیان شود!

ولادت حضرت زهرا (س) مبارک باد...

سلام و علیکم بر تمامی برادران و خواهران محترم بییننده و خواننده!

روز شو بتان به خیر انشاا...!

ولادت حضرت فاطمه الزهرا سلام ا... علیها بر تمامی شما عزیزان مبارک باد!

امروز میخواهم یک عیدی به شما بدهم و امیدوارم در مقابل این عیدی حضرت بقیة ا... عیدی به مرحمت نمایند و شما نیز دعا برای ما کنید.

امیدوارم تا قسمت بشه که از این عیدی ها به شما دهم چون خیلی از این عیدی خوشحال خواهید شد!

عیدی من آدرس یک سایت است! عکس بالا از این سایت است که به طور تصادفی انتخاب شده است! قضیه این سایت بسیار مفصل است و اگر بخاهم به طور خلاصه بیان کنم، می توانم بگویم که زمانی که به عتبات عالیات مشرف شدیم و ارباب لایقمان دانست و دعوتمان کردند در حرم حضرت عباس علیه السلام عکاسی دیدم که خیلی راحت و بدون هیچ مزاحمتی با دوربین حرفه ای عکاسی می کردند! برای من تعجب داشت که کسی اینقدر راحت در کنار ضریح عکس بگیرند در حالی که گوشی موبایل من را در صحن در حال عکاسی، گرفته بودند!

از فرد عکاس سوالاتی را پرسیدم و فهمیدم که گروهی هستند که از هیات امنای حرمین اجازه دارند و تصاویری را با کیفیت فوق العاده می گیرند و در سایتی قرار می دهند که آدرس سایت در زیر آمده است.

در این سایت حرمین به صورت زنده قابل مشاهده است و تصاویر زیبایی از کل مکان های مقدسه با کیفیت بالا وجود دارد. در زیر آدرس عکسی را به طور تصادفی از این سایت انتخاب کردم که در سایز کوچک قابل ....

....قابل مشاهده است.

همه ی عکس های سایت از کیفیت این عکس و حتی بالاتر برخوردارند و جالب این است که سایت حداقل هر ماه به روز خواهد شد، پس عکس هایی جدید در سایت وجود دارد. در واقع این سایت را می توان منبع عکس های حرمین دانست.

سایت الکفیل


کنکورم نزدیک است...

التماس دعا


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد