پرتاب

آنچه مصلحت نیست که بیان شود!

پرتاب

آنچه مصلحت نیست که بیان شود!

باز هم نکته! جناب آقای دکتر...

سلام

روز و شبتان به خیر انشاا...

این مطلب را در ساعت 1 بامداد می نویسم و خیلی خسته ام. پس لطف کنید و بابت کمی بی آلایش و پیرایه بودن مطلب و سر و ته نداشتن آن مرا ببخشید.

این روزها خستگیم بیشتر از همیشه است. بعضی ها می گن که نباید توی وبلاگ از زبان محاوره سخن گفت ولی این بار با تمام احترامی که برای آنها قائلم، میخوام که محاوره صحبت کنم.

نمی خوام در این مطلب انحراف را بیش از حد نشان دهم و مبالغه کنم ولی باید گفت که چه اتفاق دارد می افتد. چند شب از سخنان ریاست محترم جمهوری در تلویزیون می گذرد. چند نکته دارم که باید بگم.

1. آقای رئیس جمهور شما که اطلاعات دقیق از مرگ بن لادن دارید چرا اطلاعاتتان با اطلاعات وزیر اطلاعات مطابقت ندارد؟ مگر بزرگترین مرجع اطلاعاتی در ایران وزارت اطلاعات و وزیر اطلاعات نیست؟

2. آقای رئیس جمهور چرا سوالاتی که از شما پرسیده می شود قبلا باید تایید شده باشند؟

3. آقای رئیس جمهور ابایی از این نداریم که شما را با بنی صدر مقایسه کنیم! همانطور که شما را با شهید رجایی در دور اول مقایسه کردیم! امام رضوان ا... به بنی صدر فرمودند که مواظب اطرافیانت باش و چون انسان ضد انقلابی بود قبول نکرد ولی شما چرا گوش نمی دهید؟ رهبر معظم انقلاب مگر نفرمودند که مشایی را از معاونت دولت بردارید و پس از یک هفته کش و قوس برداشتید و لج کردید و رئیس دفتر کردید! این مخالفت نیست؟ پس مواظب باشید و از تاریخ عبرت بگیرید!

4. آقای رئیس جمهور چرا استانداری که در زمان تحصن افتضاح 11 روزه شما از شما و مشایی حمایت کرد و ...

...

و به 9 تا استاندار دیگه نامه را داد تا برای حمایت از شما امضا کنند را به عنوان مسئول معاونت گردشگری منصوب کردید؟

5. آقای رئیس جمهور چرا بحث هایی در مورد تاسیس دانشگاه توسط آقای مشایی درست شده است؟

6. آقای رئیس جمهور چرا بیشتر یارانتان به منتقدین اصلیتان تبدیل گشته اند؟

7. آقای رئیس جمهور چرا شما دکتر احمدی نژاد سال 84 نیستید؟

آقای دکتر محمود احمدی نژاد، ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران بدانید هنوز که هنوزه عکس شما در قسمت قاب عکس وبلاگم وجود دارد! چون امید دارم که همچون طرح های سوخت و هدفمندی و مسکن و... که ضربتی انجام شد! مشایی و دارودسته اش را ضربتی نابود خواهید کرد و وای به حال آن روزی که ناامید شویم. خدا آن روز را نیارد.

باز هم می گوییم که منتظر کوچکترین اشاره رهبر عظیممان هستیم و به منتقد اصلی شما تبدیل شده ایم ولی هنوز به عنوان رئیس جمهور خود قبولتان داریم تا رهبر معظم انقلاب تصمیمی را بگیرند.

رئیس جمهور ما هستید چون خود کرده را تدبیر نیست...

انشاا... شما و ما و همه گمراهان به راه راست هدایت و دشمنان این کشور و رهبر عظیممان نابود گردند.

راستی برای نجات مردم مسلمان جهان از دست رژیم های منحوس دعا کنید.

التماس دعا

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد