پرتاب

آنچه مصلحت نیست که بیان شود!

پرتاب

آنچه مصلحت نیست که بیان شود!

تو اهل کجایی ای احمدی نژاد؟!!

سلام

شب و روزتان به خیر!

قرار بود تا بعد از فاطمیه حرفی از سیاست نزنم و تنها برای ائمه اطهار و رهبر عظیممان بنویسم. به همین جهت امروز می خواهم از کسی دفاع کنم که من خیلی ناقابل و کوچکتر از آن هستم که از او دفاع کنم. از او افرادی خیلی بزرگتر از من دفاع کردند و تنها دفاعم برای این است که بدانند که سربازان کوچکی نیز هستند که اگر قلم هایشان را در کنار یکدیگر بگذارند سدی جهت محافظت از ایشان تا کهکشان های بالا خواهند کشید.

در چندین روز اخیر دکتر احمدی نژاد رئیس جمهور محترم جمهوری اسلامی ایران در کاری قبیح از نصیحت رهبری سرپیچی کردند که مقام عظمای ولایت نامه ی دیگری را به طور رسانه ای مطرح نمودند که احمدی نژاد مجبور به اطاعت شد! اما چه اطاعتی؟!

سوال من این است آقای احمدی نژاد ما در ستادهای تبلیغاتی شما بی دلیل از جیب خود پول نگذاشتیم تا رای بیاورید؟

آقای احمدی نژاد ما در زمان انتخابات در خیابان ها بی دلیل کتک و چوب و زخم نخوردیم تا رای بیاورید؟

آقای احمدی نژاد ما در طول این ۶ سال بی دلیل در جلوی تمام تهاجم ها و تخریب ها علیه شما نایستادیم؟

آقای احمدی نژاد...

راستی آقای احمدی نژاد شما اهل کجایید؟ نه طرف راست نه طرف چپ نه طرف آقا و نه حزب ا...!

شما کجایی هستید؟

ما یک دلیل بیش نداشتیم و آن این بود که فکر کردیم دقت کنید که فکر کردیم که شما حزب اللهی هستید و از خودمان هستید و زیر پرچم آقا امام زمان (عج) از نائب بر حقشان اطاعت می کنید...

اما حیف که فقط تمام تلاشهایمان را بر پایه ی فکری تخیلی گذاشته بودیم. البته در آن زمان شما با حرف های دیگری جلو آمدید ولی حالا پای حتی حرف خود نیستید...متاسفم.

متاسفم برای خودم که در زمان امتحانات نهایی سوم دبیرستان مسئول روابط عمومی ستاد مرکزی شما شدم. متاسفم که در مهمترین زمان تحصیلیم ریاست یکی از ستادهای اصلی شما را قبول کردم. واقعا متاسفم...

واقعا متاسفم...

اما همه این کارها فدای یک تار موی رهبر عظیمم. با تمام قدرت می گویم: جناب آقای دکتر محمود احمدی نژاد در صورتی که فقط یک بار دیگر فقط یک بار دیگر از مطیع بودن در برابر رهبر معظم انقلاب سرپیچی کنید چیزهایی را رو خواهیم کرد که دست به دهان بمانید. فساد در دولت شما کم نیست اما بهتر از قبل است.

گور بابای هرچی مثل مشایی در دولت شما. ما با خودت کار داریم.

حالا رفتی نشستی خونت و کاسه چه کنم چه کنم دست گرفته ای که چگونه انتقام بگیرم؟

رهبر معظم انقلاب مصلحت این کشور را می بینند و تو و دار و دسته ات مصلحت قدرتتان را. درست است که رهبر عظیممان از شما تعریف و تمجید کردند ولی....

ولی رهبر انقلاب همه ی کارهایت را تایید نفرمودند. انتقاد ما به تو و دولتت تیزتر شد و خواهد شد. چه اتفاقاتی در این دولت افتاد که حتی در زمان شاهنشاهی هم نشد!

حالا رفتی گوشه ی خونت نشستی که چی بشه؟ مگر تو رئیس جمهور این مملکت عظیم نیستی؟

تو کار نداری که رفتی و گوشه خونت نشستی؟ حتما مشایی جای تو کارها را انجام می دهد؟

به هر حال بدان که اگر برگشتی که چه خوب و اگر به زیر پرچم بر نگشتی دیگر نخواهی برگشت و بهتر است آرزوی بهشت کنی...

بدان و بدان و بدان که ما فقط به خاطر رهبرمان از تو حمایت کردیم و اگر رهبرمان گوشه چشمی بفرمایند دودمان تو و مشاییانت را به باد خواهیم داد...........................................................

یا علی

فرج آقا امام زمان (عج) و سلامتی رهبر عظیممان صلوات...

نظرات 1 + ارسال نظر
بنده خدا جمعه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 01:42 ب.ظ

تو چوب و کتک خوردی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

با سلام
بله و افتخار است که برای این نظام مقدس حتی سیلی خوردم و این از افتخارات ماست.
روزی تمامی حوادث بعد از انتخابات ۸۸ را خواهم نوشت...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد